środa, 5 czerwca 2019

Big Little Lies

Muszę przyznać, że z wielkim zaciekawieniem obejrzałam ten serial, o kobietach i dla kobiet. Wydawał mi się serialem do prasowania, czy robienia obiadu. I tu bardzo się zdziwiłam. Oczywiście skusiły mnie przede wszystkim nazwiska N. Kidman i R. Witherspoon. Muszę jednak przyznać, że jestem  bardzo miłe zaskoczona i żałuję, że dopiero teraz go obejrzałam. Z drugiej strony  może lepiej, że tak późno, gdyż 10 czerwca HBO zacznie emisję drugiego sezonu, a ponieważ do obsady dołączyła Meryl Streep, którą uwielbiam, cieszę się  jeszcze bardziej.
W serialu zaskoczyła mnie nie tylko gra aktorska uznanych w świecie aktorek, ale także zgrabnie opowiedziane historie życia kobiet, które mają prawie wszystko. Prawie, ponieważ wbrew idealnie poukładanym życiorysom, wciąż czegoś im brak. Dlatego, albo za czymś podążają, lub chcą się od kogoś, lub od czegoś uwolnić. Serial kończy się połączeniem ich życiorysów już na zawsze. 
Całość dopełnia genialnie dobrana muzyka, którą serial jest naszpikowany. Dlatego wklejam listę utworów ze ścieżki dźwiękowej serialu, bo jest po prostu godna odsłuchania.

1. Michael Kiwanuka - "Cold Little Heart" 
2. Charles Bradley - "Victim of Love" 
3. Martha Wainwright - "Bloody Mother Fucking Asshole" 
4. Leon Bridges - "River" 
5. Kinny - "Queen of Boredness" [ft. Diesler] 
6. Agnes Obel - "September Song" 
7. Alabama Shakes - "This Feeling" 
8. Charles Bradley - "Changes" 
9. Irma Thomas - "Straight From the Heart" 
10. Villagers - "Nothing Arrived" (Live From Spotify London) 
11. Zoë Kravitz - "Don't" 
12. Conor O'Brien - "The Wonder of You" 
13. Daniel Agee - "How's the World Treating You" 
14. Ituana - "You Can't Always Get What You Want"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz