środa, 3 lipca 2013

Pierwszy odcinek "Dexter'a" - sezon 8

Mój ulubiony serial ruszył, sezon 8, pierwszy jego odcinek, już po 15 minutach wbił mnie w fotel. Zapowiedzi kolejnych odcinków dają dużo do myślenia. Zastanawiam się jak rozwinie się wątek z panią psycholog Dr Evelyn Vogel, która wie więcej o Dexterze, niż mu się wydaje. Z zapowiedzi wywnioskowałam, że będzie Dextera naprowadzać, a może nawet nakręcać do działania, bo ją mimo wszystko interesuje działanie jego mózgu. To coś w rodzaju badań na żywym organizmie, a te badania są wręcz niemożliwe. Debra idzie po bandzie i widać, że nie zamierza zaprzestać. Wyrzuty sumienia nie pozwalają jej wrócić do rzeczywistości, ciekawe, czy upora się ze sobą? Wróci seryjna morderczyni Hannah, którą wiąże z Dexterem silna więź porozumienia. Romantyczny związek Quinna i Jamie może przemycić do serialu odrobinę humoru. Mi ta para bardzo przypadła do gustu, mam nadzieję, że Quinn powstrzyma się od uciech z innymi. Powrócił Batista i bardzo dobrze, z tego co widziałam zajął miejsce Debry. W pierwszym odcinku widzieliśmy kilka nowych twarzy między innymi znanego: Sean Patrick Flanery, niezapomniany "Młody Indiana Jones", gościć będą też inni znani: Jonathan Banks, Sam Trammell z "True Blood", Tony Goldwyn, Patrick Labyorteaux. Sezon 8 ma zakończyć się śmiercią Dextera, ciekawe czy czeka go krzesło elektryczne, czy sam skończy ze swoim, jak dla mnie pięknym żywotem. Szkoda będzie takiego idealnego czyściciela świata.

CIEKAWOSTKA:
Nie wiem czy wiecie, że "Dexter" został nakręcony na podstawie książki Jeffa Lindsaya pt. "Demony dobrego Dextera". Książka zyskała ogromną popularność, dlatego postanowiono wykupić prawa do nakręcenia na jej podstawie serialu. Autor po zyskaniu sławy swym kryminalnym dziełem postanowił napisać kontynuację, powstały "Dekalog dobrego Dextera" oraz "Dexter in the dark", jednak pozostałe sezony poszły swoimi drogami i praktycznie się nie pokrywają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz