sobota, 7 lipca 2012

Pachnące, świeżutkie, nowe, moje...

Pozbawiałam się dzisiaj 100 zł, tym samym zasiliłam moje konto książkowe o dwie nowe pozycje, warto było. Zobaczcie co zakupiłam:


George R.R Martin napisał sagę o nazwie "PIEŚŃ LODU I OGNIA", którą okrzyknięto tradycyjną epicką fantasy w stylu tolkienowskim. Kiążki te spotakały się z dużym zainteresowaniem na całym świecie, dlatego na ich podstawie nakręcono serial o nazwie "GRA O TRON" tom I. Ja się w nim zakochałam, na pewno zakocham się również w tej książce. Dla zainteresowanych dodam, że właśnie HBO emituje II sezon. Już go widziałam i jest tak dobry jak sezon I. A książka opowiada o...
W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z północy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi, pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Króla, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, równie szalone jak On sam. Tron objął Robert - najznamienitszy z buntowników. Minęły już lata spokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron...


Jeden z moich najukochańszych pisarzy Harlan Coben, napisał nową książkę, doczekałam się premiery w Polsce i już jest moja. Dlaczego Go tak ubóstwiam, bo wszystkie jego książki, to precyzyjnie skonstruowana intryga, mistrzowsko stopniowane napięcie, fałszywe tropy prowadzące donikąd, pozornie niemożliwe do wyjaśnienia zagadki, zaskakujące zakończenie, którego nie domyśli się nawet najbardziej przenikliwy czytelnik.
Bohaterem "WSZYSCY MAMY TAJEMNICE" jest zwyczajowo Maryon Bolitar, piszę zwyczajowo, ponieważ występuje aż w 10 książkach. Jest On agenten sportowym, niegdyś pracownikiem FBI, który bez przerwy wplątuje się w kryminalne kłopoty. We "WSZYSCY MAMY TAJEMNICE" - Myron zgadza się pomóc dawnej klience, w zawiłości całej historii wychodzi na jaw pewna mroczna tajemnica z przeszlości i niewyjaśniona śmierć młodej dziewczyny...

Już nie mogę się doczekać, jak zasiądę do czytania, a wakacyjny stosik jest wysoki...

Ps. Buniu wybacz, że to znowu nie nowa zabawka dla Ciebie, tylko dla Mamusi:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz